miércoles, 20 de abril de 2011

Un somni acollonant

Il·lustració: Gosia Mozs

Tanco els ullets tot escoltant aquesta cançó i us veig a vosaltres, als pitufos que us tinc més a prop...Clara, Marina, Ernest, Pau, Bruno, Sika, Eyengar, Bruna, Ernest, Om, Estel, els nens de Voramar, Aleix, Pol, Ainoa, Ian ... que tingueu bonics somnis!


Si algun dia te n'anessis a dormir
i volguessis tenir els somnis més guapíssims
que es poguessin tenir

espera només a que sigui de nit
obre la finestra i mira el cel
Tria l'estrella que t'agradi més
que jo hi seré a dins
cuidant de que tu tinguis
els somnis més guapíssims que es poguessin tenir

Jo em cuidaré que els teus somnis
siguin tan fantàstics superguapos tan tan màgics
i que vagis allà on vagis
i que et passi lo que et passi
i que somiïs lo que somiïs
mai no vulguis que s'acabi

i que somiïs amb qui estimis
i que volis i que flotis
i que et corris i que riguis
jo faré que en els teus somnis
hi surtin mil colors
vermells, blaus,
verds i grocs
colors brillants però relaxants
i que tinguis mil sensacions
...
Somnis, Albert Pla

No hay comentarios:

Publicar un comentario