lunes, 2 de julio de 2012

Versos amb pinzellades


DE CARA AL CEL (de Joana Raspall)
Il·lustració: Aron Wiesenfeld
... Aquesta nit sabré si parla amb mi.
Me'l miraré. Si torna a fer-me signes 
espurnejant,
preguntaré si vol que comparteixi
amb ell la meravella de l'instant.
Ben segur que em dirà que m'esperava
fa moltes nits, i jo me'l mirava


EL CAMP (de Joana Raspall)

Il·lustració: Joko Tanji
... El sol és més brillant que cap pantalla;
tot allò que ell escriu
per sempre queda escrit;
i allò que potser calla
ens ho dirà el tremolor dels estels 
cada nit.


EL MAL HUMOR (de Joana Raspall)
Il·lustració: Pascal Roy
Guardo tancats en un cofre de plata
tots els somriures que trobo pel món.
Si el mal humor m'ataqués algun dia
i els necessito, ja sabré on són.


CONSOL (de Joana Raspall)
Il·lustració: Laimonas Smergelis
Em vols comprar
la pena petitona
que m'ha nascut
a l'hort dels sentiments?
Només te la vendré
amb la dolçor
del somriure que tens.



No hay comentarios:

Publicar un comentario