viernes, 23 de diciembre de 2011

He dit un adéu per dir un Hola...

Il·lustració de Moony Khoa Le

Ara sí, ara sí tinc la necessitat de compartir amb els que m’estimo aquest moment. Un moment que encara no sé com definir-lo, un moment de canvi que durant setmanes i setmanes he estat esperant.

Fa uns mesos vaig prendre la decisió de comprar temps i poc a poc he anat fent raconet per poder aconseguir aquesta espècie en perill d’extinció que es fa dir Temps.

Avui he viscut un bonic Adéu per poder obrir la porta a un esperat Hola. Comença el compte enrere, comença una nova manera de viure i gaudir el dia a dia, encara que sigui per un temps.

Motiu important d’aquesta decisió ha estat el lligam professional i emocional que tinc amb la nostra companyia Una del Montón. Una companyia emergent que poc a poc anem aprenent de l’experiència i de les nostres errades, una companyia plena d’il·lusió en la que no volem perdre el nostre objectiu de seguir creant des de l’emoció i des del cor. No volem dir grans coses, només volem que allò que fem us arribi d’alguna manera o altra i que quan us aixequeu de les butaques dels teatres per marxar, us sentiu plens d’alguna cosa, segur que diferent per a cada un de vosaltres.

Una companyia que no sabem com agrair-vos el vostre suport, un suport que ens ha fet mantenir el pols de la il·lusió latent. Molts de vosaltres ens heu acompanyat en el procés de creació, alguns de vosaltres ens heu aplaudit amb un somriure d’orella a orella, d’alguns de vosaltres hem rebut un gran suport incondicional, alguns de vosaltres ens seguiu per la xarxa posant-nos comentaris preciosos que ens donen força, altres sempre us preocupeu per saber com van les coses, d’altres ens heu escoltat en moments difícils i ens heu donat la vostra ajuda i/o escolta, i un llarg etc. que, cada un de vosaltres ja sabeu!

Retrat en blau serà la nova proposta de Una del Montón, un “solo” en el que seré la cara visible però que no seria possible sense l'ajuda del Roberto Romei amb la seva mirada tendre i professional i sense l’ajuda de la meva companya i amiga Ana Pérez, per no dir de tota la resta de gent que ens dóna suport i/o ajuda a tirar endavant el nou projecte.

Retrat en blau és un gran repte per a mi i sé que no serà un procés fàcil, però vull enfrontar-me a aquest procés amb generositat, serenor, paciència i humilitat, confiant de la meva manera de viure la dansa i sobre tot, agafant força d’allò que m’ha inspirat per a fer aquesta peça de dansa.

Retrat en blau es lligarà amb Hivernacle creant així el nou espectacle de la companyia. Esperem que aquesta nova proposta us agradi!!!

Una abraçada tendre a tots aquells que m’heu ajudat a prendre aquesta decisió!

PD: Mentre us escrivia aquest post asseguda al menjador, anava sonant de fons, AIXÒ

8 comentarios:

  1. Esperem gaudir-ne aviat com van gaudir de l'anterior, per cert la música molt xula.

    ResponderEliminar
  2. tinc tantes ganes de veure't ballar!!!!

    ResponderEliminar
  3. Annita tan gran com sempre!!!!
    Tinc moltes ganes de veure retrat en blau......per veure-hi reflexat el q sempre ens expliques del dia a dia...m'agrada ja saps....
    un petó molt gran

    ResponderEliminar
  4. Tancar portes, per obrir finestres. Una bona decisió, ara a ballar i disfrutar... endavant bonica!
    Aida

    ResponderEliminar
  5. sortir d'una realitat diària per entrar dins d'un somni fet realitat, fruit del teu esforç... mmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuaaaaaaaaaa!!!
    ARA A DISFRUTAR I BALLAR MOLT
    iuri

    ResponderEliminar
  6. confia... escoltat... i balla...

    ResponderEliminar
  7. Jo també tinc moltes ganes de veure aquest solo, però també m'afrontaré a l'espera amb paciència i serenor...i donan-te moltes energies positives amb abraçades!!!
    Maria.

    ResponderEliminar
  8. i deu molar aixó de tancar la porta per obrir la llibertat, oi?

    Algún dia ho he de tastar...

    Molta merda i foteu-li fort montoneras!

    ResponderEliminar